Gratis døgn

Et bibelskoleophold er en investering. Vi vil gerne give dig en smag af, hvad du investerer i gennem et kursus på Børkop Højskole.

Derfor inviterer vi dig til et gratis døgn på Børkop Højskole. Du får mulighed for at opleve undervisning og dagligdag, afprøve vores faciliteter og mærke kulturen.

På dit gratis døgn bliver du indlogeret på eget værelse, hvor du overnatter og har mulighed for fordybelse i stilletiden. Desuden tilknyttes du en af eleverne på højskolen, som vil guide dig til undervisning, måltider og aktiviteter. Efterfølgende sender vi dig opdateret information om det kursus, du særligt overvejer at tilmelde dig.

Du kan vælge at komme fra morgenen og være med resten af dagen, eller du kan vælge at komme til middagsmaden, overnatte til dagen efter og slutte af med middagsmad.

Ring til os og lav en aftale om dit “Bibelhøjskole for et døgn”. Ikke alle dage er mulige eller relevante, men vi finder en dag, som kan give dig en god fornemmelse af, hvad du kan få med fra et kursus på Børkop Højskole.

Velkommen!