Om skolen

Børkop Højskole  –  Indre Missions Bibelskole

Giv dig selv et break og stil skarpt på din fremtid. Et bibelskoleophold på 5 eller 10 måneder vil få afgørende betydning i dit liv – uanset om du er nysgerrig og søgende, ny i troen eller har brug for et “kick” i dit kristenliv. På Børkop Højskole vil du blive tæppebombet med oplevelser og samtidig få ro til at “geare” ned. Her er der plads til alle!

Bibelskole

På Børkop Højskole får du et stort overblik over og lærer Guds Ord bedre at kende som noget sandt og levende. Vi stiller skarpt på biblen og sammen med vores team af brændende og dygtige undervisere, får du mulighed for at nærlæse Bibelens bøger og finde dit faste ståsted i troen på Jesus Kristus. Her er der tid til at lytte, tid til andagt og tid til stilhed, så Gud kan blive vejen ind i dit liv.

Højskole

Vi sætter fokus på dine interesser og giver dig en perlerække af uforglemmelige oplevelser. Med tre stærke værksteder og en vifte af valgfag og fællesfag, kan du skræddersy netop det ophold, som passer til dig. Du vil blive udrustet og udfordret med redskaber og kompetencer inden for dit felt. Det handler om dannelse – personlig dannelse med guddommelig indgriben. Børkop Højskole udruster dig til livet.

Fællesskab

På Børkop Højskole vil du få kammerater og venner at følges med. Sammen vil I vandre med Kristus. Dybe snakke og store oplevelser vil her danne rammen om stærke venskaber, der varer ved. I et kristent fællesskab er der plads til alle. Også til dig. Vi lærer af hinanden, hjælper og støtter hinanden og glæder os sammen.

Tilmeld dig vores nyhedsmail

Vil du gerne høre mere om Børkop Højskole og vores elevers hverdag? Så modtag vores nyhedsmail. Vi kommer ikke til at spamme dig – det lover vi.